800 ražličitih modela navlaživača reklamiraju se u evropskim online prodavnicama za korišćenje potrošača…… 

Raspon se kreće od zelene plastike sa  parnom mlaznicom za 19,99 eura ,do industrijskih parnih navlaživača po 40.000 eura. 
Za potrošače je u najmanju ruku veoma teško odlučiti se,koji bi navlaživač bilo optimalno izabrati. 
Više od 95% ponuđenih navlaživača su zbog svoje tehnologije klasifikovani kao "manje efikasni" i ugrožavaju zdravlje po jednoglasnom mišljenju renomiranih eksperata za vazduh u prostorijama. 
 
Suv vazduh u prostoru za boravak  stvara zdravstvene probleme npr. kod virusa gripa podržava njegovo širenje, o čemu postoje obimni izveštaji u medicinskim magazinima i naučnim reportažama. 
 
Poseban problem kod vlažnosti su niskoenergetske i "pasivne" kuće. 
Putem kontrolisane vlažnosti u prostoru za boravak ,čime se postiže jedna optimalna izmena vazduha u svrhu higijene vazduha u prostoriji, vlažnost vazduha svakako opada kod zagrevanja vazduha, veoma često do "opasnih" vrednosti.
 
U  muzejima i restauratorskim radionicama je posebno bitno prilagođavanje vlažnosti vazduha, radi mogućnosti ostećenja umetničkih predmeta.
 
Slični problemi kao kod problema navlaživanja u muzejima, prouzrokuje ne baš optimalno  navlaživanje vazduha u manipulacionim prostorima, proizvodnim pogonima i skladištima furnira
 
Mogućnost primene u biroima i telefonskim centralama
Uz relativno mala ulaganja u klima uređaje, svaka kompanija  može bitno smanjiti troškove bolovanja jer je svaki drugi razlog za izostanak s posla usled respiratornih problema.
  
 
 
Optimalna vlažnost vazduha u školama i vrtićima kod prenosa virusa gripe ima uticaj na učinak učenika. 
Izbor uređaja adekvatnog za navlaživanje je osnov za primarnu sigurnost i higijenu!